.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي شوراي حل اختلاف صنفي در لاهيجان

رئيس مجمع امور صنفي لاهيجان از راه‌اندازي شوراي حل اختلاف صنفي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،يوسف اكبري‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس  افزود: اين شورا زير نظر دادگستري لاهيجان راه‌اندازي شده و پرونده‌هاي قضايي واحدهاي صنفي را مورد بررسي قرار مي‌دهد.
وي ادامه داد: احداث ساختمان مجمع امور صنفي با اعتباري بالغ بر 180 ميليون تومان با كمك بازاريان به اتوماسيون اداري تجهيز شده است.
اكبري‌پور راه‌اندازي سايت مجمع امور صنفي با آخرين اطلاعات و بخشنامه‌هاي كاري، ايجاد پايگاه مقاومت بسيج بازار، بازگشايي دفتر امور صنفي در رودبنه لاهيجان و اعزام روساي اتحاديه‌ها و بازاريان به سفرهاي زيارتي را از جمله اقدامات مجمع امور صنفي عنوان كرد.
وي خاطر نشان كرد: مجمع امور صنفي لاهيجان از نظر عملكرد در سال گذشته در بين 16 مجمع امور صنفي گيلان به عنوان مجمع نمونه استاني معرفي شد.
رئيس مجمع امور صنفي لاهيجان احداث ساختمان اتحاديه‌ها در آينده نزديك را از برنامه‌هاي در دست اجراي اين مجمع اعلام كرد و افزود: زمين مورد نياز اين ساختمان تهيه شده است.
اكبري‌پور با بيان اينكه لاهيجان كمترين واحدهاي بدون پروانه كسب را در سطح استان دارد گفت: از حدود 100 هزار واحد صنفي كه در گيلان وجود دارد سهم اين شهرستان 25 اتحاديه صنفي شامل 15 اتحاديه توزيعي و خدماتي، 10 اتحاديه توليدي و خدماتي فني و بالغ بر 7 هزار واحد صنفي است كه 6 هزار و 200 واحد داراي پروانه كسب و 800 واحد فاقد پروانه كسب هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.